"Yeni Çağın Spor Sponsorluğu ve Spor Pazarlaması" Online Söyleşi

22 Haz 2020 Pazartesi 13:14


Türkiye’de spor odaklı pazarlama iletişiminin öncülerinden birisi olan Fenerbahçe TV reklam ve sponsorluk müdürü Koray Aydoğmuş ile spor İletişimi, spor yatırımları ve temel faaliyet alanı sportif hizmetler olan kurum, kuruluş, federasyon, özel organizasyon ve bireysel sporcuların yeni dönem dijital spor iletişim platformlarını konuştuk. Sayın Aydoğmuş öğrencilerimize; Kurumların marka değerini artırmak adına spor sponsorlukları, spor odaklı pazarlama iletişimi kapsamında stratejik medya ilişkileri, nakdi ve ayni sponsorluk iletişimi, etkinlik ve proje yönetimi, dijital mecra yönetimi ve kurumsal kimlik yönetimi çalışmaları hakkında kariyer planlamaları açısından bilgi aktarımı yapmıştır.

Designneuro